Sep 19, 2016

Apa Yang Selalu Di Bawa Dalam Beg

Assalamualaikum..Selamat pagi..Seminggu dah bercuti raya kan..Jom entry santai-santai je pagi ni:-)

Apa yang selalu korang bawak dalam beg?

Biasa dalam beg mak2 ni macam2 ado..beg doraemon selalu org kate..sebab tu anak2 suke korek tgk ape mak bwk..selain botol air,kain lampin/sapu tangan,pampers dan buku,saya juga selalu selit beberapa jenis suplemen dan krim multipurpose ni.



Bila masuk dalam kereta nak berjalan,kekadang baru boleh belek kulit. Baru perasan eh ada luka kat jari, kulit kering la, dan macam-macam lagi. Time nila ambik losyen kan sapu-sapu..heehee wangi jugak satu kereta:-) 

Sambil tu belek-belek kat siku,kat tumit kaki nampak kering..Picit sikit krim Herbal Blend ni dan sapu pada kulit. Tak melekit dan nyaman gitu. Anak dara kecik kat dalam kereta jugak suka menggaru. Kulitnya sedikit kering dan cepat ruam naik di bahagian leher. Sapu juga Krim Herbal Blend ni. Senang bawak ke mana-mana krim ni.

Kegunaan lain Krim Herbal Blend:


  • Bantu atasi masalah ruam lampin bayi. (Yang ni saya akui memang cepat baik dan hilang ruam. Ramai juga customer belikan untuk bayi kesayangan mereka.)
  • Kurangkan masalah kulit kering
  • Atasi masalah kulit merekah / tumit pecah
  • Boleh guna untuk luka-luka kecil
  • Bantu kurangkan panas badan ketika demam. Hanya sapu seluruh badan.
Pelbagai kegunaan Herbal Blend


Kekadang kalau rushing nak ke mana-mana tak sempat nak telan suplemen,saya sumbat je terus beberapa sachet #cinchenergytea dan #nutriferon dalam beg dan bawa juga pilbox suplemen tu. Kekadang time berjalan ni la cepat pening kepala,badan terasa nak demam la. So ambik Vitamin C dan Nutriferon dan telan je. Insyaallah kurangla sikit sakit tu.


Ubat Tahan Mengantuk, Cinch Energy Tea Mesti Ada


Cinch Energy Tea ni minuman tenaga tau. Dalam bentuk sachet mudah bawa ke mana-mana. Lagi-lagi mahu travel jauh-jauh balik kampung wajib ada ni. Masukkan 1 sachet Cinch tea ke dalam air botol mineral dan sedia di minum. Insyaallah takdela mengantuk sangat dan dapat berikan tenaga kepada pemandu.

Haa abe-abe lori atau bas yang selalu bawak kenderaan memalam tu, mesti ada Cinch Energy Tea ni ya.


Nutriferon ni pula bantu kuatkan sistem imun badan. Almaklum kalau berjalan ke mana-mana cepat terasa nak demam atau tak sedap badan. Ambil 2,3 sachet Nutriferon dalam sehari bantu kuatkan sistem imun badan dengan segera.


Lecitihin, Agen Nyah Kolestrol Wajib Ada


Lecithin ni memang hangkut pergi kemana-mana. Time berjalan-jalan ni kekadang makan sedapkan. Lecithin ni bertindak sebagai agen pemecah lemak dan turunkan kolestrol 'jahat'. Ia juga bantu lancarkan peredaran darah dan baik untuk turunkan berat badan.






Dalam beg korang selalu ada ape? Hehe..Seronok juga ada beg doraemon ni..Korek-korek kekadang ada jugak duit selit-selit. hehe.

Kalau nak suplemen semulajadi atau promosi istimewa Vitamin C dan ESP bulan ni boleh roger-roger ya:-)





No comments:

Post a Comment