Sep 10, 2016

Kajian Saintifik Para Saintis Bukti Produk Selamat dan Berkesan

Sentiasa selamat
Sentiasa Berkesan
Sentiasa Mesra Alam.

First time saya baca tagline ni..wah bukan  calang-calang suplemen ni.

Ia menarik minat lagi untuk saya tahu lebih details mengenai suplemen ni.sebelum guna banyak juga google mengenainya.Set pertama saya guna adalah set penyusuan basic.

Bila di google testimoni pelbagai cerita.. Bukan setakat Malaysia malah banyak juga dari negara luar.



Saya dapat tahu Shaklee mempunyai barisan pakar saintis SENDIRI yang sedia menghasilkan pelbagai journal dan menjalankan pelbagai kajian dan research bagi memastikan produk berkualiti dan selamat.

Sekarang memang ramai yang hasilkan produk. Macam-macam produk ada di pasaran.. Namun ramai juga yang buat business hanya tukar packaging dan nama produk sahaja. Produk sama ibarat rebranding je semula daripada syarikat sama. So kajian terhadap produk tidak telus.

Paling terkesan bila baca testimoni kisah pesakit kanser ada yang masih ada harapan, ada juga pesakit SLE semakin sembuh,pesakit stroke semakin mendapat harapan, insan2 yang ingin menimang cahayamata berjaya hamil dan ribuan testimoni yang betul dan lahir tulus daripada hati pengguna sendiri..

Produk Shaklee daripada bahan semulajadi,bebas bahan kimia merbahaya,bebas pengawet dan benar-benar selamat untuk kegunaan diri dan keluarga.

Malah pihak shaklee meminta lagi pihak ketiga (peer review) untuk membuat pengesahan kajian bagi memastikan produk ini benar2 berkualiti dan berkesan.

Tidak hairan mengapa produk shaklee ni dah berada 51 tahun dalam Malaysia..tidak sesekali goyah dengan kehadiran pelbagai jenis lambakan produk yang pasang surut.

Insyaallah guna sendiri,rasai sendiri dan konsisten, anda pasti akan rasai perubahannya.

Sekiranya anda berminat dengan suplemen dan produk shaklee boleh hubungi saya seperti berikut

Sms/whatsapp 016 358 9018
Pm@ FB - suhaila johar

#pengedarshakleebangi
#pengedarshakleekajang

No comments:

Post a Comment