Oct 20, 2016

Bebas Masalah Resdung atau Bersin Waktu Pagi Tanpa Sengaja

Dilema bangun pagi je bersin tak henti..

Haccummm..hacuuummm..tah apa masalah hidung ni..pantang terkena air,mulala bersin tak boleh berhenti..





Kalau sejuk menyapa juga alami syndrome sama..pernah sekali musim hujan dan kipas berpusing ligat tengah malam..Boleh hacccuumm tanpa henti di pagi hening sampai kejutkan mak ayah mertua yang lena..Heehe malu saja..

Kekadang che abe saje menyakat..haa mulala tu..sambil  buat gaya orang bersin..

Memang saya alah dengan habuk dan cuaca sejuk..Cepat beno hidung berair..Tapi saya tidak ingat sampai bila masalah ini berakhir..Sehinggalah saya mengambil set penyusuan Shaklee ada Alfafa Complex, B Complex dan SR Vita C Plus (vitamin C).



set resdung shaklee


Sejak saya konsisten set ni, bukan sahaja bantu kuatkan imun badan dan bantu dalam penyusuan, malah masalah bersin saya dah semakin berkurang dan hilang.

Husband pun perasan eh sekarang bangun pagi takde 'alarm' dah:-)

Eh eh, bila husband tegur saya baru perasan.Yerlah, walau sejuk aircond rasa sampai ke tulang,alhamdulillah takde dah bersin setiap pagi.

Alhamdulillah, tak perlu la nak cari ubat resdung kat klinik, tak perlu la nak perasap lilin.

Hehe,teringat zaman kecil dulu abang saya suka pakai lilin berasap tu kat muka..katanya boleh keluarkan hama dan ulat kalau ada..erkkk saya tak pernah buat tapi nampakla muka penuh putih abang buat dulu.


Apapun, setiap masalah dan penyakit insyaallah ada penyelesaiannya. 

Macam saya sendiri pun tak sangka..Ambil set penyusuan ni untuk badan bertenaga dan banyakkan susu tapi dapat sekali hilangkan masalah resdung dan alahan ni.

alhamdulillah.



alhamdulillah, resdung teruk dah hilang dengan set resdung shaklee


Saya hanya berkongsi apa yang pernah saya lalui. Jika kawan-kawan juga alami masalah sama seperti saya, cubalah konsisten set ini..Insyaallah ia baiki kesihatan dalaman kita. Paling penting kene konsisten dan sabar ya.

Set ni boleh di ambil oleh remaja, ibu menyusu, perempuan dan lelaki wanita dewasa. 


Sekiranya kawan-kawan nak cuba dan berminat dengan set resdung ni boleh klik link di bawah untuk pembelian atau boleh hubungi saya seperti berikut:



BELI SET RESDUNG SEKARANG 

atau boleh Whatsapp saya : 016 358 9018







3 comments:

  1. nampaknya suhaila pun dah jarang blogging ... samalah kita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ada je ni sis..tulis2 kdg separuh jln..hhuhu

      Delete