Oct 1, 2016

Promosi Istimewa Shaklee sepanjang Oktober 2016

Assalamualaikum. Welcome October.

Begitu cepat masa berlalu kan..Semakin hampir ke penghujung tahun. Di doakan semoga kita semua sentiasa dalam perlindungan dan rahmat kasih sayangNya..ameen.

Awal-awal bulan ni suka saya nak share promosi istimewa bulanan shaklee. Bulan ni ada beberapa promosi best.


1) Promosi Omegaguard - Beli 6 Botol Percuma 1 @ Beli 2 Botol Diskaun 5%






Omegaguard adalah minyak ikan asli yang di ekstrak dari laut ikan dalam di Perairan Jepun dan melalui proses penyulingan 3 peingkat bagi mengelakkan masalah pencemaran dan bebas daripada merkuri,kadmium dan bahan-bahan merbahaya lain.


Kelebihan OMEGA GUARD
soy based ink - dakwat yg digunakan pd botol adalah berasaskan soya
bottle BPA free - botolnya adalah bebas BPA
 menjalani 3 kali proses penyulingan utk bebas dari merkuri dan bahan bahaya dari ikan laut dalam.
 sangat natural dan bergred farmasi
 ekstrak dari ikan, bukan dari hati ikan yang bertoksik
 3x lebih tumpat dari minyak hati ikan ( bukan dari hati ikan ya)

Mak-mak suka bagi anak makan minyak ikan kene alert ya. Pastikan jangan bagi makan hati ikan. Terutama minyak ikan kod. Ada sesetengah minyak ikan di proses dan di ambil di bahagian hati sahaja. Ini bahaya kerana hati adalah tempat penggumpulan bahan bertoksik.

Jadi nak makan minyak ikan, pilihlah yang pure dan di estrak daripada keseluruhan ikan serta paling penting bebas daripada merkuri dan bahan merbahaya lain. Omegaguard lengkap dengan kesemua ciri di atas dan paling  selamat di makan dari usia 1 tahun sehingga warga emas.

Siapa yang boleh mengambil Minyak ikan Omegaguard?

Semua golongan bermula dari usia satu tahun ke atas. Semua golongan boleh dapat manfaat darinya. Kerana ia umpama cecair emas, diekstrak dari ikan segar laut dalam yang 100% dijamin tidak tercemar.




2) Promosi Set Immune Booster

Bulan ini juga Shaklee memperkenalkan set immune booster untuk menguatkan sistem pertahanan badan dan mengelak serangan virus dan bakteria di sekeliling kita.




Set immune Protection terdiri daripada Garlic Complex, Nutriferon, Carotomax dan Vitamin C. Setiap Pembelian set ini akan mendapat Jute bag yang cantik di atas dan paper bag Live Amazing secara PERCUMA.


3) PERCUMA VITAMIN Dengan KEAHLIAN BARU


Special untuk ahli baru Shaklee yang mendaftar sebelum 15hb Oktober ini, anda bakal membawa pulang 1 botol Vitamin C atau Lecitihin secara PERCUMA dengan setiap pembelian melebihi 100 UV ke atas. Haa ni peluang menarik untuk anda yang dah lama makan Shaklee tapi belum jadi ahli. Cepat-cepat grab peluang ni tau.




4) PERCUMA 1 BOTOL VITAMIN C DENGAN PEMBELIAN 2 BOTOL VIVIX


Haa berita gembira juga untuk peminat VIVIX,antioksidan powerful ni. Bagi yang mendaftar keahlian dengan pembelian 2 botol vivix bakal mendapat 1 botol Vitamin C secara PERCUMA, bonus tunai masuk ke dalam akaun bank, serta berpeluang mendapat Echo Friendly Bag dengan harga JIMAT ni.


Best tak promosi- promosi kat atas ni? heehee jangan lepaskan peluang untuk berjimat bulan ni ye. Omegaguard pilihan ramai ibu dan anak-anak untuk atasi masalah demam,selsema dan batuk serta bantu kurangkan masalah ekzema dan athma. Anda perlu cuba dan rasai manfaatnya, Insyaallah memang sangat membantu improve kesihatan lebih baik.

Untuk info lanjut mengenai promosi di atas boleh hubungi saya seperti berikut:






No comments:

Post a Comment