Feb 9, 2017

Health & Wellness Talk : Apa itu Telomere dan Kebaikan VIvix

Semalam berkesempatan untuk hadiri Health & Wellness Talk bertempat di Bilik Seminar Hotel Bangi Gateway. Setiap bulan talk kesihatan akan di adakan di sini. Tajuk topik kesihatan semalam adalah mengenai Vivix, Telomeres, Landmark Study dan promosi bulanan.


Apa itu Telomere?

Perkongsian mengenai Telomeres di terangkan oleh Nutrionist Puan Nik.



Bila ingat Telomere ni mesti ingat hujung tali kasut..Ibarat ia lindungi tali kasut tersebut. Jika penghujung terlerai atau tiada, tali akan tergulung atau boleh kusut.

Telomere ni 'cap' atau pelindung sel DNA kita. 





Telomere Research Landmark Study ni telah dijalankan kajian oleh Dr Elizabeth pada tahun 2009 dan beliau dapat penemuan vivix dapat membantu melindungi telomere daripada kerosakan dan memberi perlindungan kepada sel. 





Vivix ni suplemen kaya resveratrol dan gabungan bersama bahan botani semulajadi lain seperti Anggur Muscadine, Purple Carrot, European Elderberry ,Polyganum Cuspidatum dan lain-lain bantu melindungi sel DNA kita daripada serangan radikal bebas.

Vivix juga bantu tingkatkan tenaga kepada sel dan mengelakkan kerosakan AGE protein



Vivix kaya dengan Resveratrol dan ia mempunyai kuasa 10 kali ganda daripada Resveratrol biasa. Ia bukan suplemen biasa. Ramuannya telah di uji secara klinikal oleh pakar-pakar saintis. 






Nak tahu lebih lanjut mengenai vivix atau berminat untuk dapatkan vivix? Boleh hubungi saya segera seperti berikut:





No comments:

Post a Comment