May 19, 2017

Suplemen Shaklee : Top 10 Paling Laris Pilihan Rakyat Malaysia

Produk Shaklee sudah berada di pasaran Malaysia hampir 50 tahun lamanya. Satu demi satu produk di bawa masuk sehingga kini ada hampir 49 jenis produk.Produk Shaklee di Malaysia bukan setakat suplemen tambahan malah juga ada set kediaman rumah ( Basic H, sabun) malah juga ada set kecantikan luaran ( Set Nutriwhite, Set Enfuselle dan juga rangkaian syampu).



Dalam banyak-banyak produk ni antara top 10 paling ramai yang cari dan famous. Bayangkan ada tak sampai 12 jam restok dah habis balik stok. Sold OUT !!!


Suplemen Shaklee Top 10 Pilihan Rakyat Malaysia



  1. Vivix
  2. ESP
  3. Omega Guard
  4. Vitamin C
  5. Ostematrix
  6. Alfalfa Complex
  7. Vitamin E
  8. Vita-Lea
  9. Collagen
  10. Lecithin
Vivix antara produk premium paling laris. Walau selalunya bila orang dengar harganya akan sebut "Wow!"tapi kebaikan dan manfaatnya setanding dengan harga. Malah Vivix satu-satunya dapat tembus sehingga ke sel DNA sellular badan kita.





Vivix bukan ubat tetapi suplemen kaya dengan Resveratrol. Mempunyai kajian klinikal dan di hasilkan bertahun-tahun oleh pakar saintis. Ia bukan setakat suplemen biasa malah kandungan Resveratrol-nya yang mengandungi 10 kali ganda tersebut mempunyai kemampuan untuk melawan pelbagai penyakit kronik dan memperbaiki serta melindungi sel DNA badan kita.




Tak hairan ramai yang mengambil vivix biasanya akan ''repeat order" lagi dan lagi dan memberi maklumbalas yang positif


Manfaat dan Kebaikan Vivix

Testimoni Pengguna Vivix


Kesemua ke 10 produk ni saya dah ambil malah sehingga kini masih konsisten. Tak hairan ramai yang jatuh cinta dengan produk Shaklee malah menjadi pilihan ramai ibu terutamanya.

Suplemen Berkualiti Selamat untuk Kesan Jangka Masa Panjang

Produk Shaklee adalah suplemen semulajadi, bebas pewarna,pengawet dan pemanis. Malah mempunyai kelulusan KKM dan Halal.




Nak dapatkan suplemen Shaklee ni boleh Whatsapp saya di 016 358 9018 atau juga boleh hubungi saya di:





No comments:

Post a Comment