Jul 11, 2017

Bestnya Program Detox Shaklee

Sebulan berpuasa, badan kita dalam proses pemulihan / detox sebenarnya. Namun masuki Syawal dengan pelbagai juadah enak yang tidak mampu untuk kita pejam mata dan tolak, kita makan dengan gembira sehingga terasa penuh/ sarat perut. Pelbagai juadah enak ketupat, rendang,sate, nasi impit, nasi lemak, nasi dagang, masak lemak. rendang dan pelbagai lagi juadah berlemak menyebabkan jantung dan usus berkerja 'lebih daripada sepatutnya'.





Masa terbaik untuk jalankan proses detox badan selepas full  'open house' dan pelbagai kenduri hampir setiap hujung minggu. 

Kenapakah perlu detox ? adakah penting detox ni? Jom kenali dulu mengenai detox.


Apakah itu Detox?

Detox atau detoksifikasi adalah merupakan proses penyingkiran dari segala kotoran atau bahan toksik dari tubuh badan manusia. Badan kita mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati,usus dan ginjal. Semsa kita berpuasa, badan kita melakukan proses detox secara semulajadi.


Kebaikan melakukan detox?


  • Detox membantu sistem penghadaman usus berkerja dengan baik tanpa sebarang masalah
  • Mengatasi masalah sembelit sekiranya terjadi
  • Memastikan kulit bebas masalah dan sentiasa bersih dan segar
  • Detox juga membantu sistem buah pinggang berkerja dengan lebih baik


Penggumpulan toksik di dalam badan boleh menyebabkan risiko pelbagai penyakit, Berikut adalah tanda-tanda badan mempunyai masalah toksik berlebihan:


  • Sering letih, kurang bertenaga, sakit kepala, mulit berbau, badan berbau
  • Insomnia (masalah tidur), mata gelap, mata merah
  • Daya ingatan dan tumpuan yang lemah dan rasa cemas
  • Alahan, masalah sinus, sistem imun yang lemah
  • Masalah sistem pencernaan seperti sembelit dan kembung perut
  • Masalah sendi 
  • Masalah kulit
  • Selulit, kenaikan berat badan 

Sekiranya anda mempunyai masalah-masalah di atas. masa terbaik untuk jalankan proses detox ni. 


Camna nak buat detox ni? 

Ada beberapa jenis detox dan hari ni saya nak share salah satu detox terbaik yang mempunyai kajian sains iaitu detox Shaklee. Haa bukan saja-saja Shaklee buat program detox ni tau..Siap ada kajian terperinci lagi.. Nak tahu details mengenai kajian detox ni boleh klik di sini

Bagi yang belum pernah detox dan nak mencuba detox ni saya suggest sangat untuk mencuba program detox ni yang lengkap dengan menu ni selama 7 hari sahaja.

Program detox shaklee di jamin selamat dan ramai yang telah berjaya menjalaninya mendapat result yang sangat positif.

Mostly, feedback mereka yang telah mencuba program ni:


  • penurunan berat badan berlaku
  • Inchloss juga berlaku di sekitar pinggang dan punggung
  • BMI turun - 1kg/m² ( contoh sekiranya BMI sebelum detox 30,selepas detox akan menjadi 29 dan berat akan turun lebih kurang 3 kg selepas 7 hari menjalani program detox ni


Haa..bestkan?? Saya pun dah tak sabar nak mula detox Shaklee ni. Nak habiskan puasa 6 syawal dan puasa ganti cepat-cepat dan mulakan program detox ni


Program Detox Shaklee ni mudah sahaja. Ada beberapa suplemen set Detox yang perlu di ambil dan 'follow' sahaja menu plan yang pihak Shaklee sudah sediakan ini.



Promosi Set Detox Sepanjang Julai. Pembelian Salad Container ni pada harga diskaun 50%

Cukup 7 hari anda akan merasai perubahannya. Serius permulaan sangat terasa 'terseksa' tetapi selepas masuk hari ke 4 anda akan terasa teruja untuk naik penimbang dan ambil pita pengukur:-)


Testimoni Program Detox Shaklee

Jom tonton perkongsian video En Fahmy ni. Sebelum detox beliau mengalami berat badan berlebihan,kulit kusam,susah tidur malam. Kesannya selepas 7 hari berdetox kesannya sangat ketara sehingga 360 darjah..Haa apa effect En Fahmy dapat





Nak testimoni detox Shaklee yang lain? 

Haaa jom tengok details Testimoni Detox Shaklee ni..memang ohsem semuanya..ramai yang dah alami inchloss, penurunan berat badan, kurang selera makanan manis dan pelbagai lagi


Testimoni Program Detox Shaklee


Best buat detox bukan setakat nak turunkan berat badan sebab nak cantik, tapi paling penting ringan badan nak jalani ibadah, nak buat kerja-kerja hariankan.


Jika anda berminat untuk mengetahui details mengenai program detox ni boleh Whatsapp saya di 016 358 9018 atau hubungi saya dengan cara berikut:






No comments:

Post a Comment