Sep 14, 2017

Promosi Istimewa VIVIX Sempena Hari Malaysia

Hari Malaysia akan di sambut setiap tahun pada 16 September. Ia merupakan tarikh bersejarah dan sangat berharga buat kita semua sebagai rakyat Malaysia.



Sempena Hari Malaysia tahun ini, Shaklee menawarkan promosi hebat kepada semua pengedar dan rakyat Malaysia khususnya iaitu promosi Antioksidan Vivix!

Dengan setiap pembelian 2 botol Vivix akan mendapat DISKAUN Sebanyak 5%, Cash Rebate sebanyak RM36 dan berpeluang untuk mendapat cabutan bertuah bagi 200 pembeli pertama.

Promosi istimewa ini hanya sehari SAHAJA ya ( 16 September) nanti. Jadi jangan lepaskan peluang best ni memandangkan jarang-jarang dah promosi vivix berlangsung.

Pelbagai aktiviti menarik juga di jalankan sempena hari istimewa ini di HQ dan Branch Shaklee seperti pemeriksaan kesihatan, Ceramah Kesihatan dan aktiviti menarik untuk kanak-kanak.




Haa..sape tak kenal tonik Vivix ni boleh baca di sini

Tonik Vivix bukan suplemen biasa. Ia mengandungi bahan botani yang sungguh special di mana ramuannya di adun begitu sempurna siap dengan ujian klinikal bertahun-tahun sebelum dapat di jual kepada pengguna.

Boleh baca Kajian Klinikal mengenai Vivix di sini


Vivix ni antioksidan yang sangat powerful di mana ia mengandungi 10 kali ganda Resveratrol daripada Resveratrol biasa. Kalau anda pernah baca mengenai Resveratrol pasti kagum dengan khasiat dan manfaatnya untuk kesihatan kita. 

Pelbagai kajian juga mengenai kebaikan Resveratrol ini. Anda boleh research lebih lanjut mengenai Resveratrol ni dan bayangkan khasiat vivix yang mengandungi 10 kali ganda berbanding Resveratrol biasa ni haa..sebab tu jumlah jualan vivix di seluruh dunia telah melebihi 1 juta. Bukan setakat di negara kita mendapat sambutan hangat malah vivix juga sangat terkenal di China, US dan beberapa negara lagi.


Vivix juga mampu tembus sel DNA kita! Tak percaya? Kajian membuktikan ramuan botanikal vivix dapat melindungi dan memperbaiki selullar DNA. Malah ia dapat panjangkan Telemores badan kita.

Bagaimana vivix dapat memanjangkan Telemores? Apakah Telemores ni? 

Telomere adalah struktur seakan "cap" di hujung kromosom DNA kita dan ia bertindak sebagai "pelindung" yang berada dihujung kromosom kita. Telomere mempunyai tugas sangat penting iaitu MELINDUNGI DNA DARI KEROSAKAN.


Haa  boleh baca lebih details mengenai Telemore ni di SINI


Mekanisma Tindakan Vivix


1. Ramuan botanikal Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Ramuan botanikal Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

3. Ramuan botanikal Vivix menggalakkan biogenbesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

4. Ramuan botanikal Vivix adalah 10x lebih kuat daripada resveratrol (ramuan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


Promosi Special Vivix pada hari Malaysia 2017


Jangan lupa dapatkan promosi hebat Vivix ni ya. Pelaburan yang sangat berbaloi. Ada regular customer saya yang dah ambil berbotol-botol. Malah ada yang sekali borong 4 botol terus setiap kali beli. Memang sangat-sangat membantu kesihatan katanya. Badan pun lebih cergas dan bertenaga.


Apa kata pengguna lain yang telah mengambil dan mencuba vivix?
Jom baca Testimoni pengguna vivix di SINI


Oh ya, bagi yang belum menjadi ahli Shaklee, setiap pembelian 2 botol vivix ini juga melayakkan anda untuk mendapat Keahlian Shaklee secara PERCUMA. Jimat sebanyak RM69. Juga penghantaran ke rumah atau lokasi anda juga secara PERCUMA. Haa jimat banyakkan? Nak lagi ? Cash Rebate akan di kreditkan ke akaun bank anda pada bulan berikutnya sebanyak RM36. Memang penjimatan berganda-ganda sungguh.


Jom tempah segera vivix hari ini. Hadiahkan buat diri dan insan tersayang. Memang pelaburan yang sungguh berbaloi untuk kesihatan


Info lanjut mengenai vivix boleh hubungi saya melalui Whatsapp di sini

click di sini -- 016 358 9018






1 comment:

  1. Harapnya ada lagi promosi diskaun lepas ni...boleh beli...insyaAllah..

    ReplyDelete