Feb 22, 2018

Tawaran Istimewa Shoppe : Nikmati 18% Pulangan Wang Tunai Sempena Kempen Hari Gaji Shopee

Shopee buat sale besar-besaran lagi!!! 

Waahh...Kelabu mata kalau korang pergi ke website Shopee ni. Macam-macam ada. Dahla murah-murah dan barang pun berkualiti. Setiap hari macam-macam sale kat Shopee ni. 

Tapi kali ni lagi special sempena Kempen Hari Gaji Shopee dari 26 hingga 28 Febuari ini. 3 hari sahaja ye! Jangan lupa 'save the date'!  Kempen ini adalah satu inisiatif yang didorong oleh tabiat membeli-belah pengguna dalam tempoh penerimaan gaji.




Bila dapat gaji ni macam-macam keperluan harian dan bayaran kita perlu settlekan dan saya pasti ramai daripada kita menyediakan sedikit 'reward' untuk diri sendiri selepas berpenat lelah berkerja dan mencari rezeki. Jadi masa inilah yang terbaik untuk berbelanja di Shopee kerana korang akan dapat potongan harga lebih murah dan menikmati pelbagai tawaran hebat.

Pengguna Shopee juga  boleh menikmati pelbagai tawaran hebat dan potongan harga sepanjang kempen ini termasuklah pulangan tunai sebanyak 18% berbentuk syiling Shopee. Bagi setiap pembelian RM1, pengguna akan menerima 18 syiling Shopee yang memberikan korang lebih ganjaran dan penjimatan.




Kempen Hari Gaji ini dilancarkan kerana pihak Shopee mendapati bahawa jumlah transaksi meningkat sebanyak 25% sepanjang tempoh penerimaan gaji iaitu dari tarikh 25 hingga 31 setiap bulan. Jadi, pihak Shopee dengan berbesar hati ingin memberi pulangan tunai sebanyak 18% supaya pengguna boleh berjimat semasa waktu kemuncak aktiviti membeli belah ini. 


Antara produk popular yang ramai suka berbelanja ketika dapat gaji ni adalah:


Mobil & Gajet
Sarung & Pelindung, Audio, Bank Kuasa & Bateri

Kesihatan & Kecantikan
Produk Kecantikan Kulit, Makanan Tambahan, Berus & Peralatan Solek

Permainan, Kanak-kanak & Bayi
Fesyen Kanak-kanak, Permainan & Pendidikan, Perkakas untuk Makan & Penyusuan

Pakaian Wanita 
Baju, Pakaian Dalam & Pakaian Tidur, Gaun

Perabot & Perhiasan Rumah
Hiasan Dalaman, Tempat Menyimpan untuk Dapur, Kelengkapan Bilik Tidur


Haa, seronok sangat shopping online ni kan..Kekadang tengok semua berkenan..Ish ish ish..


Shopee akan mulakan jualan pra-kempen ni bermula dari 21 Februari dan paling best pelbagai  jenama terkemuka di tawarkan seperti Elianto, Pro Shop, Reckitt Benckiser dan banyak lagi. 

Sepanjang 3 hari kemuncak kempen (26 hingga 28 Februari) ini juga, pengguna boleh menikmati tawaran hebat atas lebih 5,000 produk dari kategori terpilih termasuklah Mobil & Gajet, Kesihatan & Kecantikan, Permainan, Kanak-kanak & Bayi, Perabot & Perhiasan Rumah, Perkakas Rumah, Barang Runcit & Haiwan Peliharaan, Fesyen Wanita dan Fesyen Lelaki. 


Shopee juga turut berkerjasama dengan produk kecantikan lain seperti L’Oreal, Nestle, Big Pharmacy, Bagstation, XES Shoes dan Vivo untuk memberikan penjimatan berganda untuk pengguna tegar Shopee di seluruh Malaysia. 





Pada masa yang sama, Jualan Murah Shocking Sale akan digandakan hingga 5 kali sehari sepanjang tempoh kempen yang menawarkan pelbagai produk kegemaran ramai pada harga yang amat rendah bagi tempoh terhad, hingga kehabisan stok.

Sepanjang kempen ini, Shopee turut melancarkan permainan Facebook Live: Edisi Hari Gaji pada 26 Februari pada pukul 2.00 petang yang membolehkan pengguna memenangi syiling Shopee dan hadiah utama berupa telefon bimbit Samsung Galaxy Note 8 bernilai RM3,999. Woowww!!


Baca juga: CNY SALE di Shopee 
Bagi menambahkan lagi keriangan kali ini, pengguna juga boleh menyertai Jualan Lelong Mobil Hari Gaji di shopee_mamak pada aplikasi Shopee sepanjang kempen dan berpeluang memenangi hadiah bernilai lebih RM4,000 termasuk sebuah Nubia M2 Lite, sebuah OPPO F5 dan sebuah Penyedut Hampagas Dyson.


Wah,menarik sangat-sangat ni. Korang jangan lupa tau download secara percuma aplikasi Shopee ni menerusi App Store atau Google Play.


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman Shopee : https://shopee.com.my/


Nak murah, nak jimat jom shopping di Shopee:-)

No comments:

Post a Comment